ykleniyor

İade Koşulları

1. İade kapsamına girecek kişilerin Pear Technology yetkilileri tarafından iade için kabul edilmeleri gerekmektedir.
2. İade için alınmış olan hizmetin firma yetkilileri tarafından hatalı işlem yapılması (verilerin silinmesi, yanlış işlem yapılması vs.) gerekmektedir.
3. İade kapsamına giren müşteriler kesilen %18 KDV tutarını ve kullanılan hizmet gününü, ödedikleri faturadan düşerek kalan ödemeyi alabilirler.
4. İade müşterinin sağlıklı bir gerekçe göstermeleri ve firma yetkilileri tarafından kabul edilmesi ile işleme sokulur.
5. Sadece yıllık hosting hizmetlerinde iade yapılabilir. Diğer hiçbir hizmetimiz iade politikalarımız çerçevesine girmemektedir. Bunun için de müşterinin tarafımıza sağlıklı bir gerekçe sunulması şarttır. Bu işlemin 7 gün içerisinde yapılması zorunludur. 7 günü geçen talepler dikkate alınmayıp göz ardı edilecektir.
6. Müşteri kaynaklı (sorunlu hizmet, veri kaybı vb.) gerekçeler için iade yapılmamaktadır. Firmamızın yedek almak gibi bir zorunluluğu olmadığı için hizmet kullanımındaki tüm mesuliyet müşteriye aittir. Eğer istenirse ücretli/ücretsiz destek talebinde bulunulabilir.
7. Alan adı (domain) kayıt işlemi NiC.TR ve METU tarafından yapıldığından dolayı kesinlikle iade yapılmamaktadır. Alan adı hizmetlerinin hangi nedenle olursa olsun iadesi talep edilemez.
8. Çeşitli forum veya sosyal mecralar aracılığı ile düzenlenmiş olan kampanyalar aracılığıyla satın alınan hizmetlerde iade bulunmamaktadır. İade talebi için sitemizdeki ürün meblaları baz alınmalıdır.
9.İade işlemi için müşteri panelinden iptal talebinde bulunduktan sonra neden iptal istendiğine dair yazılı ve imzalı bir dilekçe ile +90 850 303 17 18 numaralı telefonumuza fax gönderilmesi gerekmektedir.
10. Hizmet alan tüm kullanıcılarımız yukarıdaki maddeleri kabul etmiş sayılır.

Hizmetlerimiz ve çözümlerimiz hakkında daha detaylı bilgi almak için hemen bize ulaşın.

X

Müşteri Paneli

Şifremi Unuttum!

Henüz Hesabınız Yok mu?

Hemen Hesap Oluştur!